
Dvig učinkovitosti: 80% razrešitev vseh zahtevkov v IT oddelku
Izziv
Slaba odzivnost in neučinkovita komunikacija sta ddelku za IT v Mercatorju predstavljala kar nekaj preglavic. Kopičili so se zastoji v delavnem procesu, večala pa se je tudi frustracija tako znotraj oddelka kot tudi med drugimi ekipami. Ekipa 80 članov se je spopadala s prioritizacijo in zaključevanjem oddanih zahtevkov. Zastoji v procesu so vplivali tudi na preostalo delo v organizaciji, kar je privedlo tudi do čedalje večjih konfliktov in razhajanj.

Kaj smo naredili
Thriverse je oblikoval program Thriving Team, osredotočen na talente posameznikov, ki je ponovno okrepil ekipnega duha:
INDIVIDUALNI VODSTVENI COACHING
Vodje ekip so se udeležili vodstvenih coachingov, namenjenih izpopolnjevanju novo pridobljenih sposobnosti vodenja, osredotočenega na talente in zavzetost v ekipi. Sprememba v načinu vodenja je poudarjala doprinos vsakega člana ekipe in pomembnost rednega usklajevanja, kar je privedlo do povečane osebne odgovornosti, motivacije in uspešne izvedbe delegiranih nalog.
THRIVERSE THRIVING TEAM 5X
Pet ekip iz IT oddelka je sodelovalo pri petih skupinskih coachingih, ki so temeljli na prepoznavi doprinosa vsakega člana in izboljšanju komunikacije, kar je privedlo do večjega sodelovanja in občutka povezanosti. Izvajanje strukturiranega pogovora je privedla do proaktivnega reševanja problemov, učinkovitih sestankov ter boljšega razumevanja znotraj enot in med njimi. Sprememba miselnosti je v udeležencih vzbudila več empatije in željo za razumevanje perspektive drugih. Uspeh je vzbudil zanimanje za razširitev programa tudi na druge oddelke.
NA TALENTIH TEMELJEČA OSEBNA PRODUKTIVNOST IN EKIPNO SODELOVANJE
Vodilo je prepoznavanje talentov posameznika in ne njegove pomanjkljivosti, kar vseskozi poudarja edinstvene in močne lastnosti, ki vodijo k optimizirani deegaciji dela, prepoznavi in krepitvi enotnosti ekipe.
INTERNI COACHING
Vzpostavljena je bila akademija za coachanje internih trenerjev iz kadrovskega oddelka, ki omogoča nadaljnje coachanje ekip in posameznikov na podlagi metodologije CliftonStrengths.

#učinek
Povečana zadovoljstva zaposlenih in kakovost storitev.
To je privedlo do
razrešitve zahtevkov v backlogu in vzdrževano stanje
izredna rast zadovoljstva zaposlenih
povečanja kakovosti storitev po internih standardih
Prepoznavanje talentov in močnih plati daje ljudem motivacijo in omogoča napredek na delovnem mestu.
Nataša LukančičDirektorica HR, Mercator"Thriverse nam je izrazito pomagal izboljšati izkušnjo zaposlenih v oddelku za IT. Prinesel je navdušenje, sodelovanje, odgovornost, psihološko varnost - vse to je ustvarilo odzivno, agilno ekipo, ki je znatno povečala kakovost storitev."